Polska blogosfera - wiadomości, opinie. > Informacje > Blogi jako forma marketingu

Blogi jako forma marketingu

- Gru• 31•10

Jeśli kiedyś marzyłeś o tym, żeby prowadzić pamiętnik, teraz możesz wkroczyć w XXI wiek i mieć własnego bloga. Co to właściwie jest? Otóż nic innego jak elektroniczny dziennik, w którym można zapisywać swoje myśli, wszystko co przychodzi nam do głowy. Co więcej, można także dzielić się swoimi spostrzeżeniami z innymi użytkowaniami sieci.

Bowiem dostęp do takiego bloga mają wszyscy użytkownicy Internetu. Oczywiście są także dzienniki elektroniczne, których treść jest widoczna tylko po zalogowaniu, co oznacza, że prowadzona jest selekcja. Jednakże w sieci można być anonimową osobą, nie tzreba ujawniać swoich danych. Tym samym nie trzeba przyznawać się do zamieszczanych na blogu wpisów. Wygląd własnego bloga można dowolnie tworzyć. Co z kolei wiąże się z tym, że nawet takie blogi, które mają gotowe szablony są modyfikowane przez oryginalne zdjęcia, dobór czcionek i oczywiście autorskie treści. Blogi były niezwykle popularne kilka lat temu, chociaż dziś wiele osób nadal prowadzi taki elektroniczny pamiętnik, jednakże częstotliwość pojawiających się na nim wpisów pozostawia wiele do życzenia.

Ponadto blogi (Blogan.pl) są formą marketingu. Osoby znane prowadzą swoje dzienniki i opisują ważne w ich życiu wydarzenia. Ostatnio nawet politycy wykorzystywali je w swojej kampanii, do komunikowania się z innymi użytkowaniami sieci. Zresztą akurat jeśli chodzi o polityków to korzystają też z portali społecznościowych, gdzie mają swoje profile, udzielają się na różnego rodzaju formach internetowych. Po prostu robią sobie dobry PR w Internecie.

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

CommentLuv badge